AKCIJA
Lupiga pokrenula crowdfunding kampanju – IMA NAS!
„Lupiga nema pare ali ima drugare. Ima nas!“, kažu novinari, urednici ali i drugi kulturni radnici i radnice koji su odlučili sudjelovati u crowdfunding kampanji portala Lupiga.com, pokrenutoj 19. decembra.
Neprofitni medij Lupiga.com započeo je crowdfunding kampanju za svoj opstanak. Radi se o jednom od najdugovječnijih neprofitnih medija na ovim prostorima, izgrađenog uglavnom volonterskim radom u periodu od preko 16 godina. Kampanja traje od 19.12. do 19.1., a Lupigi je potrebno 19.999 dolara – polovica sredstava potrebnih za godišnje funkcioniranje redakcije.
Udar desnice na javne i neprofitne medije, koji trenutačno provodi aktualna ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek, a započet je s njenim ‘predšasnikom’ Hasanbegovićem, ima za cilj lišiti neprofitne medije javnog financiranja te na taj način ograničiti prostor kritičke misli kao i razvoj platformi za alternativne političke, ekonomske i kulturne koncepte i prakse.
Više o cijeloj kampanji možete pročitati na Lupiga.com, a uključiti se u kampanju ovdje. Očekuju vas lude nagrade, takozvani ‘perkovi’, poput “Volim te k’o malo vandalizma” koji nosi 5 stickera Lupige ili pak “dezerterskog perka” koji nosi čašu crnog vina u Jazz baru u Frankfurtu. Ako trenutačno niste u mogućnosti donirati, dovoljno je da o Lupiginoj kampanji proširite glas.
Podržite neprofitne medije, podržite Lupigu!